Ε τάξη


Δραστηριότητα στη Γλώσσα                    27.5.2020           Χριστός ανέστη!!!

Ενότητα 10 Επιστημονική Φαντασία
Δημιουργήσαμε ομαδικά και συνεργατικά το ''ΣΥΝΝΕΦΟΛΕΞΟ'' με θέμα τα 
διαστημικά ταξίδια με το πρόγραμμα Wordart.com

 

Δραστηριότητα στη Φυσική                    26.5.2020             Χριστός ανέστη!!!

Διαστολή και Συστολή  (Βιβλίο μαθητή σελ.54-55)
Θερμαίνοντας και Ψύχοντας αέρια  (Τετράδιο εργασιών σελ.91-92


Δραστηριότητα στα Μαθηματικά            25.5.2020               Χριστός ανέστη!!!
Μάθημα 18 Πρόσθεση και αφαίρεση κλασμάτων (σελ.49-50)

Θεωρία και άσκηση (για το σπίτι)








Δραστηριότητα στη Γεωγραφία          22.5.2020                 Χριστός ανέστη!!!
Κεφάλαιο 16 Η έννοια του κλίματος-Διαφορές καιρού και κλίματος (σελ.56-58)

 Τ.Ε. Η έννοια του κλίματος-Διαφορές καιρού και κλίματος  (σελ.24-25)

Φύλλο ομαδικής εργασίας (για το σπίτι) 
 


Δραστηριότητα στα Μαθηματικά       19.5.2020                     Χριστός ανέστη!!!
Μάθημα 17  Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων (σελ.47-48)
                    Τ.Ε.  1η,2η,3η Άσκηση  (σελ.47)


Δραστηριότητα στην Ιστορία        18.5.2020                         Χριστός ανέστη!!!

 Μάθημα 22  Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βουλγάρους και τους Ρώσους 
                       Α. Οι Βούλγαροι (σελ.66-67) 

1. Δημιουργώ το Σχεδιάγραμμα του μαθήματος.

Διαδραστικό βιβλίο (Ιστορία Μάθημα 22) 

2. Ανοίγω το Φύλλο εργασίας και ακολουθώ τις οδηγίες.

Φύλλο εργασίας (για το σπίτι)
 



Δραστηριότητα στη Γεωγραφία      15.5.2020           Χριστός ανέστη!!!

 
Κεφάλαιο 16  Η έννοια του κλίματος - Διαφορές καιρού-κλίματος (σελ.56-58)


Διαδραστικό βιβλίο (Γεωγραφία κεφ.16) 

 Φύλλο εργασίας (για το σπίτι)



 Δραστηριότητα στη Γλώσσα           14.5.2020                  Χριστός ανέστη!!!

 Ενότητα 10 Επιστημονική Φαντασία
                       σελ.57   Εάν....Αν......    (υποθετικές προτάσεις)
                       σελ.58   άσκηση 5
Βιβλίο Γραμματικής για Ε'-Στ' τάξη (σελ.196)

                  Ο χρόνος με γενική και αιτιατική (γραμματική)
                      σελ.58    Άσκηση 6
                      σελ.59    Άσκηση 7

εργασία για το σπίτι: άσκηση 8 (σελ.59)


Δραστηριότητα στη Γλώσσα       13.5.2020              Χριστός ανέστη!!! 
Ενότητα 10 Επιστημονική Φαντασία
                     σελ.56   Κάτι γίνεται στο μέλλον (χρόνοι του Μέλλοντα)
                     σελ.57   Άσκηση 4  
Βιβλίο Γραμματικής για Ε'-Στ' τάξη (σελ.134 - 135)

Μπορείτε να εντοπίσετε το Διαστημικό κέντρο Κένεντι δηλ. το σταθμό εκτόξευσης διαστημικών οχημάτων της ΝΑΣΑ στη Φλόριντα των ΗΠΑ,στο παρακάτω πρόγραμμα περιήγησης.

https://www.google.com/intl/el/earth/




Δραστηριότητα στα Μαθηματικά       12.5.2020                Χριστός ανέστη!!!
Μάθημα 16  Ισοδυναμία κλασμάτων - Απλοποίηση κλασμάτων  (συνέχεια)
                    Τ.Ε.  3η Άσκηση  /  1ο Πρόβλημα (σελ.45)

Φύλλο εργασία (για το σπίτι)

Μπορείτε να πειραματιστείτε με τα ισοδύναμα κλάσματα στα παρακάτω εκπαιδευτικά λογισμικά.

 Δημιουργώ ισοδύναμα κλάσματα

Οι μαϊμούδες και τα κλάσματα 



Δραστηριότητα στα Μαθηματικά         11.5.2020               Χριστός ανέστη!!!

Μάθημα 16  Ισοδυναμία κλασμάτων - Απλοποίηση κλασμάτων (σελ.45-46)
                    Τ.Ε.  1η,2η  (σελ.45)

Μπορείτε να πειραματιστείτε με τα ισοδύναμα κλάσματα στην παρακάτω εφαρμογή.
Ενώνω Ισοδύναμα κλάσματα 



Δραστηριότητα στα Θρησκευτικά        8.5.2020                Χριστός ανέστη!!!

Επαναληπτικό Τεστ στην ενότητα 3 θα γίνει μέσα στο μάθημα ομαδικά.
Μπορείτε να κάνετε προετοιμασία πριν το μάθημα.

 Ερωτήσεις για το τεστ

Τεστ Θρησκευτικά (ενότητα 3)



Δραστηριότητα στη Φυσική       7.5.2020                       Χριστός ανέστη!!!


Διαστολή και Συστολή (Βιβλίο μαθητή σελ.54-55)
Θερμαίνοντας και Ψύχοντας τα υγρά (Τετράδιο εργασιών σελ.89-90)



Δραστηριότητα στη Φυσική       6.5.2020                       Χριστός ανέστη!!!


Διαστολή και Συστολή (Βιβλίο μαθητή σελ.54-55)
Θερμαίνοντας και Ψύχοντας τα στερεά (Τετράδιο εργασιών σελ.87-88)

Γνωρίζεις γιατί ο πύργος του Άιφελ μπορεί να ''ψηλώσει'' κατά 15 εκατοστά
μία πολύ ζεστή μέρα του χρόνου;


    
Δραστηριότητα στην Ιστορία     5.5.2020                       Χριστός ανέστη!!!


Μάθημα 21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους (σελ.64-65) 
1. Να δημιουργήσω  το Σχεδιάγραμμα του μαθήματος.

2. Να μελετήσω τον Ιστορικό χάρτη ''Η Βυζαντινή αυτοκρατορία από τα μέσα 
   του 8ου αιώνα ως τα τέλη του 9ου αιώνα μ.Χ.'' 
 
Ιστορικός χάρτης (διαδραστικός) 

3.Να γράψω όσο περισσότερους γειτονικούς λαούς ή γειτονικά κράτη εντοπίσω στο χάρτη.  



Δραστηριότητα στην Ιστορία     4.5.2020          Καλό μήνα!!!


Μάθημα 20. Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες (σελ.61-63) 
1. Να δημιουργήσουμε μαζί μέσα στο μάθημα το Σχεδιάγραμμα του μαθήματος.
   (υπογραμμίζουμε τις πληροφορίες σε κάθε παράγραφο και βάζουμε τίτλους)
2. Να γράψουμε τους στίχους από ένα ακριτικό τραγούδι που θα επιλέξουμε.



Δραστηριότητα στην Ιστορία     30.4.2020     Χριστός ανέστη!!!


Μάθημα 19. Οι Βυζαντινοί και οι Άραβες (σελ.58-60) 
1. Να δημιουργήσουμε μαζί μέσα στο μάθημα το Σχεδιάγραμμα του μαθήματος.
   (υπογραμμίζουμε τις πληροφορίες σε κάθε παράγραφο και βάζουμε τίτλους)
2. Να αναζητήσουμε και να γράψουμε πληροφορίες για το ''υγρό πυρ'' με τη βοήθεια της 
   παρακάτω παρουσίασης.

Παρουσίαση ''Υγρό Πυρ''


Δραστηριότητα στη Γλώσσα       29.4.2020      Χριστός ανέστη!!!

Β.Μ Γλώσσα ''Όνειρα για ταξίδια στ' αστέρια'' σελ.54
1. Εντοπίζω και υπογραμμίζω τα ρήματα στις 2 πρώτες παραγράφους του κειμένου.
2. Σχεδιάζω πίνακα με 3 στήλες
   1η στήλη: γράφω τα ρήματα
   2η στήλη: γράφω αν είναι Μεταβατικά/Αμετάβατα/Συνδετικά

   3η  στήλη: γράφω Αντικείμενο/Κατηγορούμενο.


3.Γράφω την περίληψη του κειμένου σε 8-12 σειρές.




Δραστηριότητες στα Μαθηματικά             28.4.2020   Χριστός ανέστη!!!

 1. Πρόβλημα από το Μαθηματικό διαγωνισμό ''Ο μικρός Ευκλείδης'' (2016)
     Η Ειρήνη είναι φέτος 18 χρονών και η Όλγα έχει τη μισή της ηλικία. Πόσο θα είναι το άθροισμα
     των  ηλικιών τους μετά από δύο χρόνια;
     (Σκέψη,Λύση Απάντηση)


2. Πρόβλημα από το Μαθηματικό διαγωνισμό ''Ο μικρός Ευκλείδης'' (2014)
    Αν ο πατέρας της Όλγας είναι φέτος 48 ετών και η Όλγα έχει τη μισή ηλικία του πατέρα της,
    πόσων ετών θα είναι η Όλγα, όταν ο πατέρας της θα είναι 60 ετών;
     (Σκέψη,Λύση Απάντηση)

3. Κάνω κάθετα τις διαιρέσεις και την επαλήθευση.
     30 : 0,5           60 : 0,8              10 : 0,02            0,9 : 0,3              0,20 : 0,05

  

Δραστηριότητες στα Μαθηματικά       27.4.2020        Χριστός ανέστη!!!

 1. Πρόβλημα από το Μαθηματικό διαγωνισμό ''Ο μικρός Ευκλείδης'' (2019)
     Ένας βιβλιοπώλης αγόρασε 828 τετράδια προς 90 λεπτά το ένα.Πόσα χρήματα θα κερδίσει
     αν τα πουλήσει προς 13ευρώ τη δωδεκάδα;
     (Σκέψη,Λύση,Απάντηση)

2. Κάνω κάθετα τις διαιρέσεις και την επαλήθευση.
     10 : 0,5           20 : 0,4              30 : 0,06            0,8 : 0,4              0,10 : 0,02

                                                                       Τις λύσεις να τις στείλετε μετά το μάθημα.


Δραστηριότητα στα Μαθηματικά             24.4.2020     Χριστός ανέστη!!!
Πρόβλημα από το Μαθηματικό Διαγωνισμό ''Ο μικρός Ευκλείδης'' (2018)

1. Ένα ζαχαροπλαστείο αγόρασε 310 κιλά σοκολάτα με 5 ευρώ το κιλό.Από αυτά τα 10 κιλά τα χρησιμοποίησε για να φτιάξει ένα τεράστιο πασχαλινό αυγό για τη βιτρίνα του.Με τα υπόλοιπα κιλά σοκολάτας κατασκεύασε πασχαλινά αυγά των 250 γραμ. το καθένα.Πόσα ευρώ κέρδισε αν πούλησε κάθε πασχαλινό αυγό 3 ευρώ.
(Σκέψη,Λύση,Απάντηση)


2. Κάνω κάθετα τις διαιρέσεις   3 : 12      1 : 2       2 : 10       1 : 5         3 : 5

                                                                                                            Καλή επιτυχία σε όλους!!!




Δραστηριότητα στη Γλώσσα                       23.4.2020    Χριστός ανέστη!!!
                                                             
Οδηγίες για τους μαθητές:
1. Διαβάζω το κείμενο (απόσπασμα) από το ''Καπλάνι της βιτρίνας'' της Άλκης Ζέη.

2. Απαντάω γραπτά στις ερωτήσεις.
α. Ποιες λυπητερές ιστορίες φτιάχνουν τα κορίτσια (Μυρτώ/αδερφή της) με την φαντασία τους;
β. Ποια ιστορία διηγήθηκε ο παππούς στα παιδιά;

3. Γράφω την περίληψη του κειμένου.Δηλαδή αφηγούμαι τι λέει αυτό το κείμενο με δικά μου
λόγια σε 10-12 σειρές.

4. Γράφω λίγα λόγια για τη βιογραφία της συγγραφέα Άλκη Ζέη.Πληροφορίες θα βρω στο βιβλίο της Γλώσσας Ενότητα 9 σελ.36  ή  στο διαδίκτυο.
                                                                                                  Καλή προσπάθεια σε όλους!!!


Δραστηριότητα στα Θρησκευτικά   10.4.2020

1. Διαβάζω από το βιβλίο Θρησκευτικών - Χριστός Ανέστη μια καλή είδηση για τον κόσμο (σελ.114)
2. Απαντάω γραπτά στην ερώτηση (Πρόχειρο τετράδιο):
-Τι είδαν οι μαθήτριες του Χριστού μόλις μπήκαν στο μνήμα.Τι τους είπε ο άγγελος;
3. Γράφω στο τετράδιο την Αναστάσιμη προσευχή (Χριστός Ανέστη) και φτιάχνω μια ζωγραφιά.

                                                                                                          Καλή συνέχεια!!!

Δραστηριότητα στα Μαθηματικά      9.4.2020
                                                                                                                
1. Πρόβλημα
Στη Γ' τάξη του δημοτικού σχολείου Παρακοίλων τα 3/4 είναι κορίτσια.Στη Στ' τάξη του
ίδιου σχολείου τα 3/11 είναι κορίτσια.
-Ποια τάξη έχει τα περισσότερα κορίτσια;
-Ποια τάξη έχει τα περισσότερα αγόρια;
(Σκέψη,Λύση,Απάντηση)

2.Στην Α' τάξη του δημοτικού σχολείου Παρακοίλων το 1/5 των παιδιών είναι κορίτσια. Στη Γ΄τάξη του ίδιου σχολείου το 1/4 των παιδιών είναι αγόρια.
-Ποια τάξη έχει τα περισσότερα κορίτσια;
-Ποια τάξη έχει τα περισσότερα αγόρια;
(Σκέψη,Λύση,Απάντηση)

Στο μάθημα θα κάνουμε Επανάληψη στα κλάσματα.
Μαθηματικά Βιβλίο Μαθητή  κεφ.14 (σελ.41-42)                                                                            
                                                
                                                                                      Καλή προσπάθεια σε όλους!!!


Δραστηριότητα στα Μαθηματικά     8.4.2020
Σας στέλνω μια εφαρμογή όπου μπορείτε να πειραματιστείτε με τα κλάσματα

Κλάσματα - Μεικτοί αριθμοί

 Στο μάθημα θα κάνουμε Επανάληψη στα κλάσματα.
 Μαθηματικά Βιβλίο μαθητή κεφ.13 (σελ.39 - 40 )
                                                                                 Καλή συνέχεια!!!


Δραστηριότητα στη Γλώσσα      7.4.2020
 1.Έχετε να αναζητήσετε πληροφορίες για τη ΝΑΣΑ στην ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια Βικιπαίδεια.
 Γράφετε λίγα λόγια για τη ΝΑΣΑ - διαστημικό κέντρο Κένεντι στην Αμερική (τετράδιο Γλώσσας).
 Κάτω από τις πληροφορίες ζωγραφίζετε έναν πύραυλο ή ένα διαστημικό σταθμό.

 2.Γράφετε το διάλογο με τον εξωγήινο σε Πλάγιο λόγο.
    Βιβλίο Γραμματικής Ε'-Στ' δημοτικού σελ.200

                                                                                                                                                                                    
                                                    Την εργασία μπορείτε να τη στείλετε μετά το μάθημα!!!
                                                                       Καλή προσπάθεια σε όλους!!!


Δραστηριότητα στη Γλώσσα      6.4.2020
Βιβλίο Μαθητή (β'τεύχος)
Διαβάζω το μάθημα Επιστημονική φαντασία - Όνειρα για ταξίδια στ' αστέρια (σελ.54)
Φτιάχνω την άσκηση 1 (αντιστοιχίζω τα σωστά σελ.55)
               την άσκηση 2 (γράφω έναν διάλογο με έναν εξωγήινο σελ.55)
               την άσκηση 3 (βρίσκω τις παραγράφους...βάζω τίτλους σελ.56)
Βιβλίο Γραμματικής Ε'-Στ' δημοτικού σελ.134-135
                                                                                                               
                                                                                               Καλή προσπάθεια σε όλους!!!

          
                            Δραστηριότητα στη Φυσική                                     3.4.2020
   Οδηγίες για τους μαθητές:
  1.Παρακολουθώ το βίντεο με θέμα: ''Θερμότητα και  Θερμοκρασία'' (6 λεπτά)
  
  2. Φτιάχνω πίνακα                       Μικρό Δοχείο -   Μεγάλο Δοχείο      (πρώτο πείραμα)
     με θερμοκρασίες.          π.χ.         20οC                      80oC
                                                          24οC                      75oC
                                                              .....                            .....
 3. Φτιάχνω πίνακα                    Μικρό Δοχείο  -   Μεγάλο Δοχείο        (δεύτερο πείραμα)

     με θερμοκρασίες.          π.χ.          55οC                   20oC
                                                           52oC                   24οC
                                                             ....                       .....
4. Γράφω τα δύο συμπεράσματα που προκύπτουν από τα πειράματα.
   
Πείραμα Θερμότητα - Θερμοκρασία

                                                                                                               Καλή επιτυχία!!!                                                                                           


                 Δραστηριότητα στα Θρησκευτικά                               2.4.2020


    
             Οδηγίες για τους μαθητές:
   1. Παρακολουθώ το βίντεο με θέμα: ''Απόστολος Παύλος'' (26 λεπτά)
   2. Διαβάζω το βιβλίο Θρησκευτικών ''Η μεταστροφή του Αποστόλου Παύλου'' σελ.48-49 
   3. Απαντάω γραπτά στις ερωτήσεις.
       α. Τι έγινε όταν πλησίασε Ο Σαύλος ή Σαούλ στην πόλη Δαμασκό;
       β. Τι έκανε ο Ανανίας για να βρει ο Σαύλος ή Σαούλ ξανά το φως του και να γεμίσει
           με Άγιο Πνεύμα;
                                                                                                    καλή επιτυχία!!!



                  Δραστηριότητα στη Γλώσσα - Γραπτός λόγος                1.4.2020
                                                                                                        Καλό μήνα!!!


Θέμα: ''Ποια είναι η γνώμη μου για την εκπαίδευση από απόσταση''.



Σχεδιάγραμμα

1. Περιγράφω με απλά λόγια τι σημαίνει εκπαίδευση από απόσταση και με ποιον τρόπο γίνεται. (υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, πλατφόρμα στο διαδίκτυο κτλ.)

2. Ποια είναι η δική μου εμπειρία από την εκπαίδευση αυτή.

3. Ποια είναι τα θετικά σημεία. (χρόνος, χώρος, δάσκαλος, συμμαθητές, ασκήσεις κτλ.)

4. Ποια είναι τα αρνητικά σημεία. (χρόνος, χώρος, δάσκαλος, συμμαθητές ,ασκήσεις κτλ.)

5. Μια σκέψη ή συναίσθημα για την εκπαίδευση από απόσταση.
                                                                                                                       Καλή επιτυχία!!!



               Δραστηριότητα στα Μαθηματικά         31.3.2020  
         Το πρόβλημα είναι από τον Μαθηματικό διαγωνισμό ''Ο μικρός Ευκλείδης'' για Ε'τάξη (2018).
                             
Πρόβλημα:
Η Νεφέλη έχει μια συλλογή από αυτοκόλλητα τα οποία είναι περισσότερα από 100 και λιγότερα από 150.Αν τα μετρήσει ανά 6 ή ανά 8 ή ανά 15 περισσεύουν 4 κάθε φορά.Πόσα αυτοκόλλητα έχει η Νεφέλη;

Οδηγίες για τους μαθητές:
1.Διαβάζω πολλές φορές το πρόβλημα μέχρι να το καταλάβω.
2.Χρωματίζω με ξυλομπογιά τα δεδομένα και τα ζητούμενα.
3.Γράφω σκέψη,λύση,απάντηση.
4.Λύνω το πρόβλημα.Σημειώνω τον χρόνο εργασίας (π.χ.30 λεπτά)
                                                                                                                Καλή επιτυχία!!!
                                     

                                            Δραστηριότητα στη Γεωγραφία     30.3.2020
                                              Τα μεγαλύτερα βουνά της Ελλάδας



Οδηγίες για τους μαθητές:
1. Παρακολουθώ το βίντεο με θέμα ''Τα βουνά της Ελλάδας'' (2 λεπτά)
2. Συμβουλεύομαι το βιβλίο Γεωγραφίας Κεφάλαιο 13 (σελ.47-48)
3. Φτιάχνω έναν πίνακα με 3 στήλες.Στην πρώτη στήλη γράφω Μεγαλύτερα βουνά
στη δεύτερη στήλη γράφω Ύψος και στην τρίτη στήλη γράφω Γεωγραφικό διαμέρισμα.
Συμπληρώνω τoν πίνακα.Σημειώνω χρόνο εργασίας (πχ.20 λεπτά)
                                                                                                                        Καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου